استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از نظر نخبگان ایثارگر در برنامه‌ریزی‌های استان یزد

استاندار یزد گفت: خوشبختانه در بین ایثارگران و خانواده‌های شهدا نخبگان بسیاری وجود دارند و باید از این ظرفیت برای برنامه‌ریزی‌های استان نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۵۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 09 July 2015
به گزارش تابناک یزد  سیدمحمد میرمحمدی، در نشست نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد در سالن همایش‌های باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: رویکرد دولت یازدهم بر این امر پایه‌گذاری شده که از نظر نخبگان و سرآمدان جامعه در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در بین جامعه ایثارگران استان نیز مانند سایر اقشار اجتماع، جوانان نخبه کم نیستند و ما در طول زمان مسئولیت خود در استانداری یزد جلسات مختلفی با نخبگان استان برگزار کرده و تلاش کرده‌ایم از نظرات نخبگان در برنامه‌ریزی‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهید و شهادت از ضرورت‌های نظام جمهوری اسلامی است و این فرهنگ باید در جامعه گسترش و ترویج یابد، گفت: شهیدان گواهان تاریخ هستند و در فرهنگمان بالاترین ارزش‌ها را در رابطه با شهید و شهادت، ایثارگری و فداکاری داریم.

وی ادامه داد: ایثارگران الگوی فداکاری و گذشت در جامعه هستند و گرچه به فیض شهادت نائل نیامده‌اند، اما شهیدان زنده‌ای هستند که در کنار ما زندگی می‌کنند و باید از اخلاق و رفتار آنها درس بگیریم.

استاندار یزد تاکید کرد: آنچه امروز داریم به برکت خون شهیدان است و باید قدر این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها به شایستگی دانسته شود.

در این نشست جمعی از نخبگان جامعه ایثارگر استان یزد با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این جلسه همچنین تعدادی از نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر استان یزد در رشته‌های مختلف پزشکی، فنی و مهندسی به بیان دیدگاه‌های خود و طرح مسائل و مشکلات نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد پرداختند و بر ضرورت استفاده از نظر نخبگان در برنامه‌‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها تاکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار