بارش ۳۵ میلیمتری باران در همدان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان از ادامه بارش‌ها تا هفته آینده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 03 May 2018
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان همدان از ادامه بارش‌ها تا هفته آینده در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، نادر پیرتاج‌ همدانی، با اشاره به بارش‌های اخیر در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همدان با ۳۵ میلیمتر بارندگی نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشترین میزان بارش را داشته است.

وی ادامه داد: طی بارندگی‌های روز گذشته قهاوند با ۱۰ میلیمتر، فامنین ۲۱ میلیمتر، رزن ۱۴ میلیمتر و سایر شهرستان‌های استان زیر ۱۰ میلیمتر بارندگی داشته‌اند.

پیرتاج‌همدانی وضعیت جوی امروز استان را نیمه‌ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران و در برخی نقاط همراه با وزش باد و بارش تگرگ عنوان کرد و افزود: بارش‌ها تا چند روز ادامه دارد و پنجشنبه تقویت شده و تا جمعه شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش‌ها به صورت باران‌های بهاری گذرا خواهند بود، اضافه کرد: دمای شب گذشته همدان حداقل ۶ درجه و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی همدان با بیان اینکه دمای فعلی همدان ۱۲ درجه سانتیگراد با ۷۵ درصد رطوبت موجود در هوا گزارش شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان اسدآباد با ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و شهرستان ملایر با ۱۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار