مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است/روحانیت باید در همه صحنه ها فرهنگ دفاع مقدس را پیاده کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و این کار پیش مقدمه ای برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین است.
کد خبر: ۶۰۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 15 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،همایش طلایه داران تبلیغ  و یادواره شهدای روحانی و مادحین روز سه شنبه با حضور ائمه جمعه و جماعات، آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین و روحانیون و مبلغات دینی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا  ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و این کار پیش مقدمه ای برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین است.

وی با بیان اهمیت نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت:علاوه بر جهاد نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان به عهده روحانیت بود که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بودند.

حجت الاسلام معبودی یادآورشد: روحانیت در کنار فعالیتهای دینی و معنوی کار جهادی و فرماندهی را در بسیاری از جبهه ها بر عهده داشتند و در عملیات والفجر ۸ بیش از ۳۰ غواص روحانی حضور داشتند و برخی فرماندهی میدان در عملیات را برعهده گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: روحانیت باید در همه صحنه ها فرهنگ دفاع مقدس را پیاده کنند تا بتوانند جایگاه بزرگ طلایه داران تبلیغ را به مردم معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار