ابراز نگرانی استاندار خراسان شمالی از رشد حاشیه نشینی در بجنورد

استاندار خراسان شمالی گفت:نباید شاهد شکل گیری مجدد حاشیه نشینی در اطراف شهرهای استان باشیم چرا که هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کند.
کد خبر: ۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 12 July 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای مسکن استان،اظهار کرد:برای اینکه حاشیه نشینی مجدد شکل نگیرد نیاز به تصمیم قاطع و هماهنگی دستگاه های اجرایی داریم تا این معضل روز به روز کم رنگتر شود.

وی ادامه داد:یکی از اقداماتی که می توان جهت از بین بردن حاشیه نشینی مجدد انجام داد این است که در مجاورت مسکن مهر زمین و پروانه رایگان در اختیار متقاضی قرار داد و وی را برای دریافت وام هم معرفی کرد تا در این محدوده مسکن ساخته شود.

پرویزی با ابراز نگرانی از رشد حاشیه نشینی در اطراف شهر بجنورد بیان کرد:اگر میلیاردها تومان صرف از بین بردن حاشیه نشینی شهر بجنورد شود دیگر چهره شهر به حالت اول خود برنمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه معضل حاشینه نشینی در غالب شهرهای مهم استان وجود دارد اما بیشترین و نگران کننده ترین نمود این معضل در بجنورد است،ادامه داد:نباید دیگر شاهد حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیرمجاز و تکرارآن باشیم.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت:مشکلات مسکن مهر شرایط سختی را برای دولت،بهره برداران،متقاضیان و مدیران دستگاه های اجرایی ایجاد کرده که امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

پرویزی اظهار کرد:در بودجه سال 94 اعتبارات خوبی برای پروژه های مسکن مهر دیده شده که ظرفیت هایی وجود دارد تا از این طریق بتوان بخشی از مشکلات را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد:برای حل سریع تر مشکلات مسکن مهر باید وظایف ادارات مرتبط تقسیم بندی و تعیین تکلیف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار