شروع ساخت اورژانس بین جاده‌ای کوشک بافق

عملیات اجرایی پنجاه و چهارمین اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان یزد با زیربنای ۳۴۰مترمربع در سه راهی کوشک بافق آغاز شد .
کد خبر: ۶۱۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 23 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد در حاشیه این آیین گفت: طی دو سال اخیر پایگاه های اورژانس شهرستان بافق از ۳به ۶پایگاه افزایش یافته است.
دهقان پایگاه های در حال احداث و تکمیل این شهرستان را پایگاه های اورژانس جاده سیریز، مبارکه و کوشک عنوان کرد.
وی با بیان اینکه زیربنای اورژانس بین جاده ای زنده یاد "بهزاد میرابی"۳۴۰مترمربع می باشد تصریح کرد: 300میلیون تومان برای احداث این پایگاه اعتبار در نظر گرفته شده است که بخشی از آن توسط خیر بافقی و بخشی توسط دانشگاه تامین می شود و این پایگاه ظرف ۶ماه دیگر به اتمام می رسد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد به ضرورت پوشش اورژانس پیش بیمارستانی در جاده ها تاکید کرد و گفت:پیگیری های خوبی در این زمینه صورت گرفته و تمام پایگاه های مصوب شده به نحوی در حال انجام است.
دهقان بیان داشت:بافق نخستین شهرستان در استان است که تمام پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی مصوب این شهرستان در برنامه پنج ساله ششم مصوب دولت جمهوری اسلامی کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد:این پایگاه پنجاه و چهارمین اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان است و قریب به ۳۰پایگاه در کل استان می باشد که امیدواریم در سال جاری و اینده ۶۰تا ۷۰درصد این پایگاه ها در شهرستان های استان کلنگ بخورد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد خاطر نشان کرد:استان یزد در حوادث ترافیکی جز رتبه های برتر کشور می باشد و تکمیل،احداث و تجهیز این پایگاه ها نقش مهمی در کاهش آسیب پذیری اتفاقات دارد.
گفتنی است:پایگاه اورژانس بین جاده ای کوشک از سال ۸۵افتتاح و باتوجه به قدمت بالای این ساختمان، پس از ساخت این پایگاه فعالیت های در حال انجام در این پایگاه جدید صورت میگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار