مستند «بختگان» راوی سرنوشت تالاب‌های کم جان در فارس است

کارگردان فیلم مستند «خاطرات یک دریاچه» از ساخت فیلم مستند جدیدی با عنوان «بختگان» خبر داد که به بیان سرنوشت ۳ تالاب مهم استان فارس می‌پردازد.
کد خبر: ۶۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 11 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جواد آرمان‌مهر با اشاره به ساخت مستند جدیدی در حوزه محیط زیست اظهار داشت: این مستند با نام «بختگان» به بیان سرنوشت تالاب‌های طشک، بختگان و کم جان در استان فارس می‌پردازد و شرایط قبل از خشکسالی و پس از خشکسالی این تالاب‌ها را بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه این مستند به صورت مشترک با رامتین روزیطلب کارگردانی می‌شود، گفت: 40 دقیقه برای این مستند پیش‌بینی شده و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است.

آرمانمهر که 19 سال است در حوزه محیط زیست به فعالیت‌های هنری مشغول است، افزود: این مستند با همکاری محیط زیست استان فارس و با هدف آگاهی به مردم از وضعیت تالاب‌ها ساخته می‌شود و امید است که بتواند در احیای این تالاب‌ها موثر باشد.

این کارگردان پیش از این مستند « خاطرات دریاچه» را در کارنامه دارد، درباره آن عنوان کرد: خاطرات دریاچه مستندی درباره دریاچه مهارلو است که موفق شد در جشنواره بین‌المللی فیلم سبز و جشنواره ملی فیلم تالاب رتبه برتر را کسب کند.

وی که تاکنون 8 مستند در حوزه محیط زیست در کارنامه خود ثبت کرده است، امروز به مناسبت هفته محیط زیست و به عنوان یکی از هنرمندان فعال در عرصه محیط زیست در شورای شهر مورد تقدیر قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار