معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان :

همکاریهای دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور افزایش می یابد

به گزارش تابناک سمنان ،به منظور گسترش همکاریهای علمی – پژوهشی و فناوری، تفاهم نامه ای بین دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور منعقد شد .
کد خبر: ۶۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 14 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ،معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :  این تفاهم نامه به امضاء دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان و مهندس امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسیده است.
دکتر علی حقیقی اصل، تقويت و توسعه همكاري هاي في مابين با هدف دسترسي و بكار گيري دانش فني روز در اجراي طرح هاي پژوهشي، مطالعاتي، توسعه اي، كاربردي، مشاوره اي و آموزشي در موضوعات مرتبط با نيازهاي دو طرف را از موضوعات اصلی تفاهم نامه مبادله شده عنوان کرد .
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه  سمنان ، انجام طرح هاي تحقيقاتي مورد نياز، ايجاد زمينه مناسب برای بهره گيري از توانمنديها و ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي ، حمايت از پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي با موضوعات مرتبط با نياز هاي طرفین ،  برگزاري سمينار ها ، كارگاه هاي آموزشي و همكاري در برگزاري همايش‌ها را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت : اين تفاهم نامه به مدت سه سال قابل اجراست .
دکتر حقیقی اصل با اشاره به فعالیت  دانشکده های فنی مهندسی، علوم پایه و پردیس علوم و فناوری های نوین در دانشگاه سمنان گفت : وجود این دانشکده ها پتانسیل خوبی برای ارتباط دانشگاه  با بخش صنعت در استان و کشور محسوب می شود .

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار