مدیرکل دفتر بانوان و خانواده:

زنان و دختران روستاهای قزوین مورد حمایت قرار می گیرند

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گفت: زنان و دختران روستاهای استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۶۲۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 04 July 2018

زنان و دختران روستاهای قزوین مورد حمایت قرار می گیرندبه گزارش تابناک قزوین،"معصومه مرادیان"  با بیان این مطلب، افزود: در همین راستا با حضور مسئولان کمیته های مختلف شورای فرهنگی و اجتماعی زنان استان ابتدا از روستاهای مختلف که دارای دارای دهیار زن بوده و مسایل و مشکلات مرتبط با بانوان آنها بیش از سایر نقاط است،بازدید می کنیم.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: شناسایی و حل مشکلات زنان و دختران ساکن در روستاهای استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: در این بازدیدها از نزدیک با مسائل و مشکلات بانوان ساکن در نقاط روستایی و حاشیه نشین آشنا شده و تا جای ممکن برای حل و فصل آنها اقدام می کنیم.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در این بازدیدها به توسعه کسب و کارهای خانگی و کارآفرینی بانوان نیز کمک خواهیم کرد و موانع پیش روی آنها را از میان برمی داریم.


این مسئول گفت: در این بازدیدها نمایندگان اداره کل امور روستایی استانداری، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت و معدن،تجارت، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، فرمانداری ها و بخشداری ها برای رسیدگی به موارد احتمالی حضور دارند.


وی اضافه کرد: برای پیگیری حل مشکلات، پس از بازدیدها ارتباط با دهیاران تا حل مسایل مربوطه ادامه خواهد داشت.


مرادیان خاطرنشان کرد: زنان روستایی قسمت زیادی از مشکلات زندگی را به دوش می کشند بنابراین باید از آنان حمایت های بیشتری را به عمل بیاوریم.

نخستین بازدید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین در طرح یاد شده روز گذشته از روستای قدیم آباد از روستاهای توابع بخش مرکزی قزوین انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار