دومین المپیاد ورزشی محلات در یزد برگزار می شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت:دومین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد از اول مرداد تا چهارم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 16 July 2015
به گزارش تابناک یزد محمدرضا دشتی افزود:در این مسابقات دو گروه بانوان و آقایان 25 رشته تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: بانوان در بخش تیمی در رشته های بسکتبال سه نفره، والیبال، وسطی و هفت سنگ و در بخش انفرادی در رشته های دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، کاراته کنترلی، دو و میدانی و تیراندازی با اسلحه بادی با یکدیگر رقابت می کنند.

دشتی بیان کرد: همچنین آقایان نیز در بخش تیمی در رشته های بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، والیبال، وسطی و هفت سنگ و در بخش انفرادی در رشته های دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، پهلوانی زورخانه ای، کاراته کنترلی، دو و میدانی، تیراندازی با اسلحه بادی و دوچرخه سواری شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده به نحوی که به تیم اول این رقابت ها مبلغ 1.5 میلیون تومان، تیم دوم یک میلیون تومان، تیم سوم 500هزار تومان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به قید قرعه، دو جایزه 500 هزار تومانی به تیم های شرکت کننده درالمپیاد محلات یزد اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، مهلت ثبت نام در دومین دوره المپیاد محلات را تا 25 تیرماه جاری اعلام کرد و افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن 37254444 تماس یا به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار