مدیرعامل سازمان ‌ورزشی شهرداری یزد:

دومین المپیاد ورزشی محلات در یزد برگزار می‌شود ‌

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی یزد با اشاره به اهمیت توجه به توسعه ورزش در محلات، گفت: دومین المپیاد ورزشی محلات در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 17 July 2015
محمدرضا دشتی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی المپیاد ورزشی محلات یزد، اظهار داشت: دومین دوره المپیاد ورزشی محلات در یزد از اول مرداد تا چهارم شهریور امسال در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک یزد، وی با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان مهمترین هدف این جشنواره است، خاطرنشان کرد: احیای نام محلات قدیم در یزد، شناخت ظرفیت‌های موجود در محلات از جمله حضور ورزشکاران و فضاهای مناسب برای ایجاد زمین‌های روباز درون محله‌ای و مجهز کردن فضاهای مناسب ورزشی در پارک‌های سطح شهر از جمله دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

دشتی گفت: در این مسابقات جوایز ارزنده‌ای برای برندگان در نظر گرفته شده به نحوی که به تیم اول این رقابت‌ها مبلغ 15 میلیون ریال، تیم دوم 10 میلیون ریال و تیم سوم 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر این به قید قرعه، دو جایزه 5 میلون ریالی به تیم‌های شرکت کننده درالمپیاد محلات یزد اهدا می‌شود، ادامه داد: در این مسابقات دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند که بانوان در 11 رشته تیمی و انفرادی و آقایان در 14 رشته تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: بانوان در بخش تیمی در رشته‌های بسکتبال سه نفره، والیبال، وسطی و هفت سنگ و در بخش انفرادی در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، کاراته کنترلی، دو و میدانی و تیراندازی با اسلحه بادی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دشتی بیان کرد: آقایان نیز در بخش تیمی در رشته‌های بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، والیبال، وسطی و هفت سنگ فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: همچنین آقایان در بخش انفرادی در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، پهلوانی زورخانه‌ای، کاراته کنترلی، دو و میدانی، تیراندازی با اسلحه بادی و دوچرخه‌سواری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار