حادثه ای که شش کشته و زخمی بر جای گذاشت

روز گذشته حوادث رانندگی در شیراز شش کشته و زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 28 July 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: شهرام زارعی فرمانده اعزامی آتش نشانی شیراز به محل حوادث از کشته و زخمی شدن 6 نفر در حوادث رانندگی خبر داد و گفت: در محل حادثه، یک دستگاه موتور سیکلت به شدت با دو خودرو وانت مزدا و پراید پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود و براثر این حادثه، راکب موتور سیکلت بر اثر شدت برخورد در زیر خودرو گرفتار شده بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروهای سواری، مشغول امداد رسانی به راکب موتور سیکلت شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، راکب 19 ساله موتور سیکلت را از زیر خودروها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که متاسفانه بعد از معاینه فوت جوان 19 ساله توسط عوامل اورژانس تایید شد.

زارعی افزود: نیروهای عملیاتی پس از کاور کردن جسد و انتقال خودروها به محل امن، محل حادثه را ایمن کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین در همان روز گروهی از آتش نشانان ایستگاه 14 به امداد رسانی حادثه دیگری در کیلومتر 5 جاده سیخ دارنگون پرداختند. در این حادثه که از برخورد 2 خودروی سمند با تیبا حاصل شده بود هر 5 سرنشین دو خودرو به شدت مصدوم شدند.

علی اصغر ادب فرمانده ایستگاه 14 در این باره گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودرو سمند و تیبا با هم، هر پنج سرنشین خودرو دچار مصدومیت شده که توسط مردم قبل از رسیدن نیروهای امدادی خارج شده بودند.

ادب ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان، عملیات ایمنی محل با نصب علائم هشدار دهنده و کله قندی انجام و بعد از کنترل نشتی بنزین خودروها و برداشتن بست باتری، با استفاده از بیل و خاک موجود در محل سطح روغنی آسفالت پاکسازی شد.

قابل ذکر است در این حادثه، 5 مرد 24،26،10،28،و 25 ساله مصدومان حادثه بودند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار