استاندار آذربایجان شرقی:

جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب، باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود/تا آخرین لحظه با تمام وجود از این میراث ارزشمند شهدا پاسداری خواهیم کرد

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرده اند که اجازه نخواهند داد جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود،اما مردم ایران فرزند عاشورا هستند و نشان خواهند داد که ایران اسلامی همیشه به برکت خون شهیدان استوار است و با شکوه تر از هرسال این جشن را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 06 August 2018

مجید خدابخش در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: مسئولان استان باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی دقیق و مناسب به میدان بیایند و نقشه های شوم دشمنان این نظام را خنثی کنند.

وی ادامه داد: پایداری، عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است و این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که راحت از دست برود.

خدابخش تاکید کرد: تا آخرین لحظه با تمام وجود از این میراث ارزشمند شهدا پاسداری خواهیم کرد.

خدابخش با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و پشتیبان انقلابشان هستند گفت : مردم قهرمان این خطه از کشورمان به ویژه تبریزی ها در شرایط سخت توطئه های دشمنان را تشخیص داده و خنثی کرده اند.

وی افزود: مردم غیرتمند وشهید پرور آذربایجان با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و نقشه های شوم دشمنان را به هم زده اند.

خدابخش به نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبیین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: این شورا به عنوان مبلغان مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی توانستند با برنامه ریزی دقیق فعالیت های انقلابی را در بین مردم رواج داده و نقش تعین کننده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار تبیین اندیشه های انقلاب و ساماندهی حرکت های مردمی را از مهم ترین اولویت های این نهاد انقلابی برشمرد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده گفت: نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر حکیمانه معمار کبیبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در 12مرداد سال 59 ایجاد شد و هدف آن تعظیم شعائر اسلامی و تبیین اندیشه های انقلابی و سازمان دهی حرکت های مردمی در مواجهه با چالش ها و رخداد های پیش رو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار