راه‌اندازي مركز مشاوره تلفنی ویژه جامعه کار و تولید

کد خبر: ۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 22 July 2015

معاون امور اجتماعی اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی مركز مشاوره تلفنی ویژه جامعه کار و تولید از سوي وزارت تعاون كارورفاه اجتماعي و سازمان بهزيستي كشور با هدف ارائه خدمات مشاوره اي به كارگران،كارفرمايان و تعاونگران و خانواده‌هاي آنان خبر داد.
به گزاش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حسین فلاح نژاد امروز(30تیر)، در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازي اين مركز از سوي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: کاهش دغدغه‌های شخصی، اجتماعی و شغلی کارگران از جمله اهداف راه اندازی سامانه است زیرا از این طریق می‌توان کمک بزرگی به رفاه و آرامش روانی آنها نموده که ماحصل آن کار و تولید بيشتر و کاهش حوادث ناشی از کار است.
وي با اشاره به اينكه مشاوره‌ها در كليه موارد حقوقي اجتماعي ،خانوادگي صورت مي‌پذيرد، افزود: در حال حاضر اين مركز به ارائه خدمات مشاوره‌اي در زمينه‌هاي مانند كنترل و كاهش استرس شغلي،خانوادگي و فردي، اخذ تصميم گيريهاي مختلف (شغلي،ازدواج و تحصيلي)، چگونگي حل مشكلات ارتباطي در محيط خانه و كار، اختلالات رفتاري و رواني مانند اعتياد، افسردگي ،اضطراب و امور حقوقي مي‌پردازد.
فلاح نژاد خاطر نشان كرد: اداره کل اموراجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه معاونت مشاوره و امور روان شناختی سازمان بهزیستی کشور، سامانه خط تلفنی مشاوره‌ای به شماره 43945 را با حضور روانشناسان مجرب و کار آزموده تأسیس و را‌ه اندازی نموده است و اين سامانه همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت 8 صبح تا 8 شب به ارائه خدمات مشاوره‌اي بصورت رايگان مي‌پردازد.
وي در پایان ياد آورشد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت اداره كل تعاون،كارورفاه اجتماعي  استان البرز از جزئيات موارد مشاوره‌اي اين سامانه اطلاع حاصل نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار