فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

عزم سپاه و بسیج یزد برای کمک به دولت جزم است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: عزم سپاه و بسیج برای کمک به دولت در راستای خدمت رسانی به مردم و حفظ منافع نظام جزم است.
کد خبر: ۶۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 06 September 2018

به گزارش تابناک یزد، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در استان یزد اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در همه حال آماده است و در شرایط امروز نیز آمادگی لازم توسط این نهاد برای کمک به دولت در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج همواره بر حمایت از بخش‌های مختلف نظام تاکید داشته و اکنون نیز در این شرایط همچنان به حمایت از این بخش‌ها از جمله دولت تاکید دارد زیرا معتقدیم در این شرایط،  کمک به دولت به معنای کمک به نظام و مردم است.

جمیری عنوان کرد: در این شرایط حتی نقد دولت و گوشزد کردن اشتباهاتی که مرتکب می شود نیز به نوعی کمک به دولت است.

بنا به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: سپاه و بسیج همچنین در شرایطی که احتکار و گران‌فروشی در بازار شدت گرفته، برای شناسایی محتکران تلاش‌های بسیاری انجام داده و در همین راستا نیز در چند مرحله، انبارهای احتکار کالا را شناسایی و با آنها برخورد کرده ایم.

وی به بیان اقدامات متعدد سپاه در کمک به دولت پرداخت و یادآور شد: بسیج از مدت‌ها پیش در حوزه بهداشت و درمان، کمک به مردم زلزله زده در مناطق مختلف کشور و بسیاری مقوله‌های دیگر ورود کرده و تلاش داشته تا حد امکان دولت را در اجرای طرح‌ها و خدمات رسانی به مردم یاری دهد.

جمیری خاطرنشان کرد: عزم ما برای کمک به دولت و کشور جزم است و حتی رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ که از امروز در استان یزد آغاز شده، در عرصه خدمت‌رسانی به مردم نیز فعالیت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار