فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

دستگاه‌هایی که در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند ضعیف عمل می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت جنگ فرهنگی گفت: متأسفانه دستگاه‌هایی که در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند ضعیف عمل می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 03 October 2018

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار امام‌جمعه اردکان با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: در جنگ فرهنگی نابرابری که دشمنان ما برای مبارزه با انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند متأسفانه دستگاه‌هایی که باید در خط مقدم این جبهه قرار بگیرند ضعیف عمل می‌کنند.

وی افزود: مصلحت‌اندیشی‌ها باعث شده است که این دستگاه‌ها در مراقبت و حراست از حوزه فرهنگ و ارزش‌های دینی رسالت خودشان را دنبال نکنند. ولی دشمن در این زمینه با جدیدت و دقت، اهداف خودش را دنبال می‌کند و به دنبال تسخیر افکار عمومی و تغییر باورها در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان ماست.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: امروز متأسفانه در فضای مجازی و انتشار کتاب گرایش‌هایی به فرقه‌های منحرف وجود دارد که حاکی از کوتاهی و کم‌کاری ماست.

وی گفت: نیروی انتظامی با توجه به رسالتی که درزمینهٔ حفظ ارزش‌ها و صیانت از حوزه فرهنگ جامعه دارد حساس‌تر و دقیق‌تر از گذشته با کمک دستگاه‌های اطلاعاتی در حال انجام‌وظیفه است ولی در این زمینه باید شخصیت‌ها و افراد فرهنگی نیز وارد میدان شوند.

میرحیدری تصریح کرد: ما در خاک‌ریز اول دفاع از ارزش‌ها باید رسالت خود را انجام دهیم اما به‌تنهایی این امکان وجود ندارد و باید با همکاری یکدیگر نگذاریم که سد دفاع از ارزش‌ها شکسته شود که برای این کار باید نیروهای انقلابی اجماع داشته باشند و با کنار گذاشتن بازی‌های سیاسی در جهت حفظ ارزش‌ها محکم بایستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر هم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی با ذکر مصادیقی ملموس بر اهمیت امنیت اخلاقی و اعتقادی در کنار امنیت جانی و مالی تأکید کرد و گفت: ما بر این باور هستیم که امنیت، بزرگ‌ترین نعمت است.

امام‌جمعه اردکان در پایان اظهار داشت: اختلاف‌سلیقه و اختلاف‌نظر امری طبیعی است ولی باید در مسیری حرکت کنیم که رضایت نسبی مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب بیشتر کنیم. اگر همدلی و همراهی بین مسئولان باشد بسیاری از کارها انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار