مرکز طرح غنی سازی اوقات فراغت در ابرکوه راه اندازی شد

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش ابرکوه از راه اندازی 25 مرکز تابستانی برای اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 26 July 2015
به گزارش تابناک یزد،ˈ'احمد فلاح زاده' افزود : این مراکز شامل مدرسه قرآنی ، ورزشی ، علمی ، کانون های فرهنگی تربیتی و پژوهشرای دانش آموزی است که در تابستان فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه در این مراکز بیش از دو هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی شرکت دارند اظهار کرد : در این مراکز تابستانی بیش از 130 کلاس قرآنی، فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی تربیتی و ورزشی دایر شده است.

این مسوول اضافه کرد : در این کلاسها برنامه های ویژه آموزشی ، علمی ، تفریحی ، رشته مهارتی و آموزشی از جمله قرآن و احکام ، آموزش ورزش ، آموزش کامپیوتر ، خط نقاشی ، خیاطی، فوتبال، شنا، نجوم، تقویتی ریاضی و زبان خارجی، خوشنویسی برای دانش آموزان برگزار می شود.

فلاح زاده از اعزام دانش آموزان به اردوهای زیارتی فرهنگی مشهد خبر داد و افزود : درپایان کلاسهای تابستانی بیش از 200 نفر از دانش آموزان برتربه مشهد مقدس اعزام می شوند.معاون پرورشی ابرکوه همچنین تصریح کرد : بیش از 35 نفر از دانش آموزان برای شرکت در مسابقات رباتیک کشوری نهم مرداد به تهران اعزام می شوند.

شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری غرب یزد واقع شده است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار