کارها را به جوانان انقلابی بسپارید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی از ما دچار مشکلات اداری شده‌ایم و شاید ساختارشکنی آن زمان‌بر باشد بنابراین واگذاری کار به جوانان انقلابی و جهادی نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 16 November 2018
سردار غلامحسین غیب‌پرور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی گفت: معتقدیم این جوانان در کشور وجود دارند و ما فقط باید آن‌ها را در قالب یک شبکه عظیم ملی جهت دهیم.

به گزارش فارس، سردار غیب‌پرور در نشست صمیمی با بسیجیان شهرک ولیعصر (عج) و بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید اشرفی اصفهانی و تپه پیسا اظهار کرد: فعالیت‌های بسیجیان در شهرک ولیعصر (عج) کانون جوشان فعالیت جوانانی است که بدون چشمداشت، مجاهدانه وارد کار شده و از هیچ چیز، همه چیز ساخته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جوانان انقلابی در منطقه شهرک ولیعصر با هدف محرومیت‌زدایی گفت: کسانی دنبال الگوی حرکت جهادی هستند باید به این منطقه مراجعه کنند و از نزدیک فعالیت‌های جهادی خوب و اثرگذار در این منطقه را ببیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اینکه دوستان می‌گویند ما داریم وظایف حاکمیتی خود را انجام می‌دهیم درست است، اما با توجه به مشکلات موجود در کشور چشم امید به دست کسانی است که احساس درد و دغدغه‌مندی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی و پای کار گفت: معتقدیم این جوانان در کشور وجود دارند و ما فقط باید آن‌ها را در قالب یک شبکه عظیم ملی جهت دهیم.

سردار غیب‌پرور گفت: اگر بچه‌های حزب‌اللهی، جهادی و انقلابی همدیگر را پیدا کنند بسیاری از مشکلات کشور با توان بالا و دغدغه‌مندی آن‌ها حل می‌شود.

 وی پیشنهاد مدیر محله شهرک ولیعصر (عج) به منظور ایجاد کانون تربیت هنر در این منطقه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: برخی از ما دچار مشکلات اداری شده‌ایم و شاید ساختارشکنی آن زمان‌بر باشد بنابراین واگذاری کار به جوانان انقلابی و جهادی نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر از جوانان حمایت شود اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار