برگزاری اولین جشنواره رباتیک دانش‌آموزی در البرز

کد خبر: ۶۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 28 July 2015
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری جشنواره رباتیک دانش‌آموزی برای نخستین باردر البرز خبرداد.
 سیدعلی اکبر میروکیلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی شهرداری کرج در راستای تولید فرهنگ حقوق شهروندی و آشناسازی اقشار مختلف جامعه با قوانین و اصول مرتبط با آن، توجه ویژه به قشر دانش آموز را مد نظر قرار داده است.
وی افزود: یکی از آسیب‌های امروز به ویژه در جامعه دانش‌آموزی  نشستن‌های پیوسته و طولانی پشت سیستم‌های رایانه‌ای و اشتغال مکرر به بازی‌های دیجیتالی است.
میروکیلی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌هایی نظیر برگزاری مسابقات رباتیک گامی است تا این قشر خلاقیت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه صنعت و تکنولوژی را بروز داده و از محدود شدن به امکانات و محصولات خارجی، رها شوند.
این مسئول ادامه  داد: این جشنواره با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و در زمینه‌ها و موضوعات مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی اجرا در می‌شود.
وی درپایان گفت: لیگ‌های پارک نوری، فرهنگ ترافیک، تفکیک زباله، خدمات شهری، آتش نشان، روبات حل ترافیک شهری، مبارزه و روبات‌های فوتبالیست کنترلی از جمله بخش‌های این مسابقه  است که طبق پیش بینی صورت گرفته همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) به اجرا در می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار