با گذشت 2 روز ؛ فروش بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون ریال صنایع دستی در دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام

مسئول کمیته نمایشگاهی جشنواره و معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان از فروش بیش از ۱۶۰ میلیون تومان صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 23 November 2018
به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی و  صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ مریم حاجی ابراهیمی  با اعلام این خبر گفت: با گذشت ۲ روز از برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در گرگان، این جشنواره با استقبال مردم گلستان روبه رو شد.

وی ادامه داد: طی این مدت، ۱۵۰ میلیون تومان انواع صنایع دستی و ۷۰ میلیون تومان سوغات از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه بین المللی خریداری و همچنین ۴۱ میلیون نیز سفارش صنایع دستی داده شد.

حاجی ابراهیمی افزود: جشنواره اقوام از ۲۹ آبان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گرگان آغاز شده که تا ۲ آذرماه در این محل برپا است.
 
وی خاطرنشان کرد: کل غرفه‌های سالن نمایشگاه صنایع دستی آن، 167 غرفه است که از این تعداد، غرفه‌های صنایع دستی استان‌ها 50 غرفه با مشارکت 50 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی و هنرهای سنتی از 23 استان مختلف کشور است.
 
 
شایان ذکر است؛ استان‌هایی که هنرمندان و صنعتگران آن‌ها در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی گرگان حضور دارند عبارتند از کردستان- خراسان شمالی- زنجان- گیلان- هرمزگان- خراسان رضوی- سمنان- مرکزی- بوشهر- قم- اردبیل- مازندران- چهارمحال و بختیاری- همدان- کرمان- سیستان و بلوچستان- خراسان جنوبی- آذربایجان شرقی- کرمانشاه- تهران- خوزستان- اصفهان.
با گذشت 2 روز ؛ فروش بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون ریال صنایع دستی در دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار