آغاز المپیاد زیر 16 ساله‌‌ها در 14 رشته

مدیرکل ورزش و جوانان ‌اردبیل گفت: نخستین دوره مسابقات المپیاد زیر 16 ساله‌های این استان ‌‌در 14 رشته ورزشی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب بهتاج صبح امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: خواهران و برادران ورزشکار در 14 رشته شامل تکواندو، وزنه‌برداری،‌ تنیس روزی میز، بسکتبال، والیبال،‌ دو و میدانی، کشتی و.... در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند تا از فردا رقابتشان را آغاز کنند.

وی افزود:‌ این رقابت‌ها تا 23 مرداد ماه در مجموع به مدت 15 روز در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود تا از بین شرکت‌کنندگان تیم‌های برتر هر رشته برگزیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: در روز اول در 5 رشته در اردبیل رقابت‌ها آغاز می‌شود که امیدواریم همراه با قهرمانی‌‌ها و مدال‌آوری‌های متعدد برای ورزشکاران پرتوان اردبیلی باشد.

بهتاج با بیان اینکه منتخبان این رقابت‌ها به عنوان مسابقات انتخابی به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند، گفت: حرکت ارزشمندی است که قرار است از این به بعد چنین رویدادهایی ادامه پیدا کرده و زمینه حضور پرتوان ورزشکاران در این رقابت‌ها فراهم آید.

این مسئول تصریح کرد: برای اولین بار المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان با شعار «اردبیل، مهد سلامت روح و روان» برگزار خواهد شد که ساعت 18 عصر امروز در سالن تختی با حضور مسئولان استانی شاهد گشایش این رقابت‌ها و آغاز این رویداد بزرگ خواهیم بود.

احسان قائم‌مقامی میهمان مسابقات بین‌المللی شطرنج سرعین

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز رقابت‌های بین‌المللی شطرنج نیز که از امروز با حضور پنج تیم خارجی انجام می‌شود، یادآور شد: این مسابقات از امروز با حضور تیم‌های خارجی گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ‌نیجریه و آمریکا به همراه تیم ملی شطرنج‌مان آغاز می‌شود.

بهتاج گفت: احسان قائم مقامی و قهرمان شطرنج زیر 10 سال جهان در این رقابت‌های بین‌المللی حاضر می‌شوند که امیدواریم یک رقابت خوب و سازنده را پیش‌‌رو داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار