اپلیکیشن چهله رونمایی شد

اپلیکیشن چهله که به معرفی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب می‌پردازد رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 20 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه، حضرت آیت‌الله علما نماینده ولی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: در تصور آمریکا هم نمی گنجید که روزی ایران بتواند به فناوری های ساخت موشک ، هسته ای ، نانو دست یابد و بتواند سیاست های او را در منطقه نقش بر آب کند و به همین منظور است تمام قدرتش را علیه جمهوری اسلامی ایران بکار برده و صد البته کاری از پیش نمی برد.

وی گفت: جوانان ما در بحث فناوری های روز دنیا از جمله فضای مجازی باید بیش از پیش فعال و باشند و هرچه موانع بر سر این راه وجود دارد را با همت خود پشت سر بگذارند.

نماینده ولی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: از شما جوانان انقلابی توقعاتی می رود که الحمدالله به نحو احسن در حال انجام آن هستید، هر چند مزاحمت‌ها و موانعی هست که ما از آن اطلاع داریم ولی در جبهه انقلاب و در راه اسلام نباید در مقابل مشکلات و موانع از میدان نبرد خارج شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در امور فرهنگی و دینی مقام معظم رهبری حساسیت ویژه ای دارند افزود: جوانان ما ذره ای نسبت به جوانان غربی کم ندارند جز اینکه غربی‌ها با افکار استعماری در تلاش هستند که بر فضای رسانه‌ای جهان غلبه کنند.

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: اپلیکیشن چهله توسط دانشگاه جامع امام حسین (ع) که با استفاده از اطلاعات سند ایران ۲۰ که در آن مشخص شده جمهوری اسلامی ایران در صدها شاخص جز۲۰ کشور برتر دنیا می‌باشد، گردآوری و به همت جمعی از جوانان خلاق سازمان فضای مجازی سراج و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به مرحله توسعه و انتشار رسیده است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل تلفن های همراه هوشمند، میتوان دستاورد های انقلاب اسلامی را به همگان نشان داد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار