اردبیل میزبان جشنواره دوقلوها و چندقلوها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری جشنواره بزرگ دوقلوها و چندقلوها اردبیل در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 01 August 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، بابک پور پناهی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی این جشنواره افزود: این جشنواره مختص شهرستان اردبیل نبوده بلکه برای برگزاری باشکوه آن تمام دوقلوهای استان اردبیل دعوت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دوقلوها و چند قلو ها طی سال گذشته و استقبال گسترده شهروندان از آن گفت: امسال نیز درصدد هستیم با حضور دوقلوها و چندقلوها به همراه خانواده‌های آنها این جشن را به‌ صورت منظم و باشکوه‌ برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره دوقلوها در سال‌ گذشته شور و حال خاصی بین خانواده‌های اردبیلی ایجاد کرده است، اظهار کرد: تداوم برگزاری جشنواره‌های دوقلوها در اردبیل از سیاست‌های مهم سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل است که این جشنواره امسال به‌طور باشکوهی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گفته وی در جشنواره دوقلوها علاوه بر اجرای موسیقی سنتی، طنز، مسابقه و... دوقلوهای همسان، پیرترین و کم سن ترین دوقلو، دوقلوهای موفق در زمینه های هنری، تحصیلی و... نیز انتخاب خواهد شد.

پور پناهی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و جنگ شادی با همت شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها و جشن‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در اردبیل داشته است.

وی افزود: این جشنواره ها تحت عنوان اردبیل شهر مهربانی برگزاری می شود و هفته گذشته جشن روز اردبیل و نیز جشن بزرگ همدلی با حضور گسترده مردم، گردشگران داخلی و خانواده‌های اردبیلی برگزار شد که این جشنها شور و حال خاصی را در بین حاضران به وجود آورده بود.

پور پناهی با بیان اینکه در راستای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌های اردبیلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در تمام مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کند، گفت: سیاست شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی این است که این برنامه ها با هدف گذاری مشخص اجرا شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار