ظرفیت‌های البرز در حوزه طب سنتی

کد خبر: ۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 01 August 2015
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با بیان اینکه البرز در حوزه طب سنتی از استان‌های پیشرو است،گفت: ظرفیت‌های البرز در حوزه طب سنتی الگوی سایر استان‌های کشور باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، توکل لطفی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و سلامت‌کده طب سنتی حکیم ابن‌سینا  با تاکید بر لزوم احیای طب سنتی به عنوان سرمایه عظیم ملی و فرهنگی‌ کشور، اظهار داشت: استان البرز نخستین سلامت‌کده طب سنتی را در کشور راه‌اندازی کرده که امید است این امر مبنای انجام کارهای بزرگتر در استان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه استانداری البرز از چنین اقداماتی در سطح استان حمایت می‌کند، افزود: امید است گام‌های موثرتری در این زمینه و برای پیشرفت و توسعه استان برداشته شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز خاطرنشان کرد: البرز استان جدیدالتاسیسی است و در هر حوزه‌ای که وارد می‌شود زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد و هر قدمی که در راستای بهبود زندگی مردم برداشته می‌شود بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در صورتی که در این زمینه برجستگی نشان دهیم مورد توجه مسئولان کشوری قرار می‌گیرد و می‌تواند نمونه بارزی برای سایر استان‌ها محسوب شود.
لطفی بیان کرد: طب سنتی اندوخته‌ای از گذشته است که باید احیا شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار