معاون اقتصادی استاندار وعده داد

پیگیری حل مشکل واحدهای صنعتی شهرک جهان آباد میبد

با قرارگرفتن شهرک صنعتی جهان آباد درحریم شهر میبد، بعضی از واحدهای این شهرک با مشکل تمدید پروانه های بهره برداری و صدور اسناد مالکیت مواجه شده اند .
کد خبر: ۷۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 26 January 2019

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار باحضور درشهرک صنعتی جهان آباد میبد و بازدید از چند واحد مشکلات این واحدها را بررسی کرد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت:درحوزه اطراف شهرمیبد قبلا واگذاری زمین ها توسط امور اراضی صورت گرفته است که دارای قوانیم سهل گیرتری بود .
علی زینی وند افزود برخی از شهروندان در این منطقه زمین گرفتند و واحدهای خیلی خوبی را احداث کردند که الان هم جزء واحدهای فعال هستند . وی ادامه داد اخیرا این واحدها جزء حریم شهر درآمدند که قوانین آنها هم درچارچوب مسکن و شهرسازی قرارگرفته است.
وی تصریح کرد:این تغییر دستگاه اجرایی باعث شده است که بعضی از این واحدها برای تمدید پروانه های بهره برداری یا صدور اسناد مالکیت یا امور بانکی و اداری خود با مشکل مواجه شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار گفت: پیگیری های زیادی از طریق سازمان ملی مسکن و زمین و مسکن برای حل این مشکل انجام شده است .
زینی وند با بیان اینکه بنابود اصلاحاتی در پروانه بهره برداری و جواز تاسیس صورت بگیرد افزود:با توجه به شرایط سخت اقتصادی با همراهی سازمان مسکن وشهرسازی انشاالله درچارچوب قوانین کاری می کنیم هم قوانین رعایت شود و هم مشکل این واحدها حل شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار