امدادرسانی به 140 گرفتار در بارندگی و سیلاب

تیمهای امدادی خراسان جنوبی از شب گذشته تا کنون به 140 نفر از افراد گرفتار در بارندگی، سیلاب و گرد و خاک امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: باران از شب گذشته در استان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد که در اثر آن در 5 شهرستان زیرکوه، قاین، سرایان، بیرجند و فردوس سیلاب جاری شد و این سیلاب نیز هم اکنون در زیرکوه و سرایان ادامه دارد.

میرجلیلی با اشاره به آماده باش 73 تیم مدیریت بحران در استان افزود: از دیشب تا صبح امروز 140 نفر و 18 خودرو در سیلاب این 5 شهرستان و همچنین گرد و خاک شهرستان نهبندان گرفتار شدند که با عملکرد به موقع نیروهای امدادی متشکل از هلال احمر، اورژانش، آتش نشانی و راهداری نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه بارشها تا پایان هفته ادامه دارد و این بارشها در گردنه ها تبدیل به برف شده است و از فردا کاهش محسوس دما درخراسان جنوبی رخ می دهد، از مردم استان خواست از مسافرتهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت اجباری بودن سفر، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران از دامداران و کشاورزان نیز خواست با توجه به کاهش 8 تا 12 درجه ای دما ازفردا در استان، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت را بیاندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار