استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

مسئولین استان باید پاسخگوی مردم باشند/استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد

استاندار کرمانشاه گفت: سیاست دولت تدبیر و امید پاسخگویی به مردم است که روابط عمومی ها بهترین مسیر و مجرای این ارتباط هستند.
کد خبر: ۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 03 August 2015
به گزارش تابناک، ابراهیم رضایی بابادی در مراسم معرفی روابط عمومی های برتر که عصر امروز دوشنبه در محل تالار وحدت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد گفت: دولت خود را مدیون مردم می داند و هرچه ارتباط دولت و مردم نزدیکتر باشد، مشکلات بیشتری در حوزه اطلاع رسانی و عرصه اجرایی حل خواهد شد.

وی افزود: کار روابط عمومی نباید تنها منحصر به زدن پوستر، بنر و پلاکارد و اینگونه اقدامات باشد بلکه روابط عمومی ها می بایست در جایگاه خود که همان اصل ارتباط، پاسخگویی و اطلاع رسانی است ایفای نقش کنند.

استاندار کرمانشاه سیاست دولت یازدهم را پاسخگویی به مردم دانست و گفت: دولت یازدهم با آرای مردم روی کار آمد، بنابراین در تلاش برای ارتباط با جامعه است که از طریق روابط عمومی ها ممکن خواهد بود.

رضایی بابادی بر استفاده از ظرفیت های مردمی در قالب سمن ها تأکید کرد و افزود: این دولت همواره بدنبال حضور مردم و بهره گیری از پتانسیل های آنها در پیشبرد امور است و تجربه انقلاب و جنگ نیز این را ثابت کرده که هرگاه مردم در صحنه حاضر باشند نتایج مناسب تر و بهتری به دست می آید.

وی یادآور شد: در حوزه روابط عمومی دو نقطه ضعف و قوت داریم، نخست مدیرانی که به حوزه روابط عمومی توجه می کنند اما ممکن است روابط عمومی کارآمدی نداشته باشند و دوم روابط عمومی های کارآمد که از امکانات کافی برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی یک هنر و از سوی دیگر یک علم با پیچیدگی های خاص خود است، بنابراین می طلبد که در این حوزه هنر فردی و آموزش بطور همزمان مورد توجه قرار گیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار