۱۷ باند قاچاق موادمخدر در کرمانشاه منهدم شد

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه از انهدام ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۶۲ قاچاقچی دانه درشت در استان از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 04 August 2015

علی شمشیری از دستگیری یک هزار و ۷۲۳ قاچاقچی مواد مخدر در استان کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد و افزود: طی مدت مشابه سال گذشته در همین رابطه ۲ هزار و ۳۹۹ نفر دستگیر شده بودند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۶۲ قاچاقچی دانه درشت طی مدت مذکور در استان، گفت: آمارها از دستگیری ۵۵ قاچاقچی دانه درشت در مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

شمشیری در ادامه از شناسایی و انهدام ۱۷ باند قاچاق خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ باند قاچاق در استان کرمانشاه شناسایی و منهدم شده بود.

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه میزان کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه طی چهار ماهه اول امسال را نیز ۶۸۸ کیلوگرم عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان نشان دهنده افزایش ۱۵۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان است.

وی از امحای یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد دارویی غیر مجاز خبر داد و خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد کشفیات توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است.

شمشیری در ادامه ۷۰ درصد مواد مخدر مصرفی در کشور را مواد سنتی و غالبا تریاک عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال ۴۱ برنامه آموزشی از سیما و ۴۲ برنامه رادیویی تهیه و پخش شده که در آینده نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، افزود: در حال حاضر ۲۱ دستگاه از جمله دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و آموزش و پرورش عضو این شورا هستند.

این مسئول در پایان مبارزه با مواد مخدر را نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار