مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی:

رسالت موسسه خدمت رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر است

مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی گفت: رسالت موسسه این است که کمک حال بنیاد شهید و امور ایتارگران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد.
کد خبر: ۷۲۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 03 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا آبکار ضمن اشاره به خدمات فرهنگی، ورزشی ، درمانی ، رفاهی و اقامتی در مراکز و کانونهای این موسسه عنوان کرد: موسسه ایثار وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است ولی شخصیت حقوقی مستقل دارد و یکی از سازمانهای زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب میگردد.

وی با بیان اینکه موسسه ایثار  در سال ۱۳۸۶ با هدف ارائه خدمات به خانواده شاهد و ایثارگران در کشور تشکیل شد عنوان کرد: این موسسه از سال ۱۳۹۰ در  استان خراسان رضوی شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: هم اکنون ۵ مرکز هتل ایثار رضوی، کانون قرآن و عترت شاهد، کلینیک و درمانگاه تخصصی شاهد، مرکز همایش ایثار و مرکز فرهنگی و رفاهی باغ ایثار طرقبه در مشهد و ۳ مرکز در شهرستانهای کاشمر، سبزوار و نیشابور در قالب کانون های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

مدیر موسسه ایثار خراسان رضوی با اشاره اینکه فعالیت و سیاست موسسه توسط شورای سیاستگزاری که ریاست آن را رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران استان خراسان رضوی برعهده دارد،. برنامه ریزی می شود گفت،: رسالت موسسه این است که کمک حال بنیاد شهید و امور ایتارگران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد که خدمات موسسه با تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصد ارائه میگردد در حالی که برخی خدمات برای خانواده شاهد رایگان است و موسسه اجازه دارد در صورت داشتن ظرفیت به عموم با حداقل  ۲۰ درصد تخفیف خدمت رسانی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار