استانی شدن انتخابات فرصتی برای تقویت مبانی تئوریک احزاب است

نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که تاکنون داشته‌ایم، این بوده که چون احزاب اعتماد به نفس ندارند در زمان برگزاری انتخابات تابلوی خود را بالا می‌آورند و بعد هم فروکش می‌کنند و فرصت استانی شدن انتخابات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هم احزاب رشد پیدا کنند و هم مبانی تئوریک خود را تقویت کنند.
کد خبر: ۷۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 05 March 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری با ارزیابی مثبت از استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: استانی شدن در فرآیند انتخابات بعد از حداقل ده دوره برگزاری انتخابات تحولی در مجلس ایجاد می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که تبعات مثبتی دارد از جمله اینکه امیدواریم در پی اجرای این قانون نمایندگان موجه‌تر و دانش پایه وارد مجلس شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: موضوع مهمتر در مورد استانی شدن انتخابات این است که اگر افرادی طبق لیست و منتسب به حزبی وارد مجلس می‌شوند باید پاسخگو باشند.

استانی شدن انتخابات فرصتی برای تقویت مبانی تئوریک احزاب است

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که تاکنون داشته‌ایم، این بوده که چون احزاب اعتماد به نفس ندارند در زمان برگزاری انتخابات تابلوی خود را بالا می‌آورند و بعد هم فروکش می‌کنند و فرصت استانی شدن انتخابات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هم احزاب رشد پیدا کنند و هم مبانی تئوریک خود را تقویت کنند.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: استانی شدن انتخابات شرایطی را فراهم می‌کند که افراد فارغ از نگاه سیاسی و جناحی که دارند با تخصصی که از آن برخوردار هستند، وارد مجلس شده و به وظایفی که در مقابل رای‌دهندگان دارند به خوبی عمل کنند، بنابراین این اتفاق امر مثبتی در جهت پویاتر شدن فعالیت‌های مجلس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار