به بافت فرسوده تویسرکان بی توجهی میشود

فرماندار تویسرکان بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری را یک تصمیم راهبردی خواند و گفت: توجه به بافت‌های فرسوده شهر باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۷۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 05 August 2015

فرماندار تویسرکان بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری را یک تصمیم راهبردی خواند و گفت: توجه به بافت‌های فرسوده شهر باید جدی گرفته شود.

به گزارش فارس؛ مهرداد موسوی در ستاد بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه ستاد بازآفرینی شهری دارای جایگاهی حائز اهمیت است، اظهار کرد: همه باید برای دستیابی به اهداف ستاد بازآفرینی شهری دغدغه خاطر داشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از شهرهای ما بر اساس الگوهای نوین شهرسازی ایجاد نشده‌اند که نیاز به بهسازی دارند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه تویسرکان 80 سال پیش شهری مدرن بوده است، افزود: شهر تویسرکان دارای بافت قدیمی است که نیاز به بهسازی و احیا دارد.

وی به تبعات منفی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: سکونتگاه‌های غیرمجاز از تهدیدهای بافت فرسوده است که بافت شهری را برهم می‌زند.

موسوی با اشاره به اینکه دولت‌ باید به همه اقشار توجه کرده و موجبات رشد آنها را مهیا کند، افزود: رسیدگی به افراد فقیر باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه باشد.

وی بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری را یک تصمیم کلان و راهبرد تلقی کرد و گفت: براساس نقشه و اصول شهرسازی نوین باید به بافت‌های فرسوده توجه داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه توانمند‌سازی این مناطق با ارتقای فرهنگی و آموزشی باید پیش برده شود، تصریح کرد: برای کسب نتایج خوب توجه به بافت‌های فرسوده شهر باید جدی گرفته شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار