اعلام مسیر‌های زائرین پیاده دهه آخر صفر/۴۰۰هزار زائر پیاده وارد مشهد می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زائرین پیاده دهه آخر ماه صفر از چهار محور به مقصد حرم مطهر رضوی، وارد مشهد می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 22 October 2019
ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی  گفت: مسیر اعلام شده زائرین پیاده به شرح زیر است؛
 
محور اول: نیشابور_سبزوار، ملک آباد_مشهد

محور دوم: قوچان_چناران_مشهد

محور سوم:سرخس _مشهد

محور چهارم: جاده فریمان _مشهد

او تصریح کرد: تمامی جاده‌ها برای سهولت در تردد زائرین مسطح شده است، ضمن اینکه مسیر خاکی کنار جاده‌ای به عنوان خطوط عابر پیاده مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی‌هایی که شده حدود ۴۰۰ هزار نفر از طریق این چهار محور وارد مشهد می‌شوندو ما آمادگی کامل برای میزبانی از زائران را داریم.

نصری افزود: در این چهار محور، ۲۲ مجتمع‌ بین راهی خدماتی شامل؛ اسکان شبانه، استراحت، نمازخانه و پذیرایی به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: برای برگشت زائران در روز‌های ۲۹ و ۳۰ صفر تعداد ۵ هزار دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است و سه هزار و ۵۰۰ دستگاه سواری و مینی بوس در داخل مشهد مسافران را جابه جا خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال به تمامی مسئولین هیات‌های پیاده عنوان شده است که به هیچ عنوان شب در جاده تردد نکنند.

نصری افزود: همچنین روز‌ها از مسیر ماشین رو استفاده نکنند، بلکه از مسیر‌هایی که کنار جاده مشخص شده است تردد کنند.

او تصریح کرد: اگر چنانچه با وجود این تدابیر به شب برخوردند حتما از جلیقه‌های شب رنگ استفاده کنند تا از حوادث جلوگیری شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی  گفت: گشت راهداری و پلیس تمام وقت در این چهار محور تردد می‌کند تا مشکلی برای زائران پیاده به وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار