تجدید میثاق نیروهای مسلح دهلران با ولایت

کد خبر: ۷۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 20 August 2015
به گزارش تابناک ایلام وبه نقل از نسیم دهلران، به مناسبت دهه کرامت و با همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دهلران مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح شهرستان دهلران با ولایت برگزار شد.
حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در این مراسم اظهار کرد: تبعیت پذیری از ولی فقیه، کشور را در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمنان بیمه خواهد کرد و دهه کرامت این مطلب را به دنیا ثابت کرد. پیوند ملت با ولایت ریشه در عمق تاریخ داشته و ناگسستنی است.
وی بر بهره‌ گیری از ظرفیت های معنوی دهه کرامت تأکید کرد و افزود: حفظ کرامت و ارزش انسانی در مکتب اهل بیت(ع) فراوان سفارش شده است.
امام جمعه دهلران ادامه داد: دهه کرامت یادآور بسیاری از مفاهیم ناب و سازنده در فرهنگ اسلامی است که ما در فرهنگ اسلامی داریم که در این دهه مبارک تداعی می شود.
وی بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت پربرکت دهه کرامت برای نشر فرهنگ اهل بیت(ع) و ولایت در جامعه به ویژه قشر جوان بسیار تأثیر گذار است و باید از این فرصت برای برپایی نشست های دینی و فرهنگی همت گماشت.
در ابتدای این دیدار سرهنگ اردشیر اکبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز به عهد و پیمان عمیق نیروهای مسلح با مقام عظمای ولایت اشاره نمود و گفت: بصیرت و رعایت اصول و ارزش های اسلامی از مهمترین رسالت های نیروهای نظامی و انتظامی است که در رکاب ولایت و عشق به ولایت انجام وظیفه می نمایند.
وی ادامه داد: در رأس نیروهای مسلح رهبری قدرتمند به عنوان فرماندهی معظم کل قوا مدیریت می کند و حضور ایشان مایه افتخار و موهبتی است که به همه نیروهای نظامی و بسیج حیات طیبه می دهد.
سرهنگ اکبری افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا به امروز نیروهای مسلح در مقاطع مختلف نقش آفرینی کرده اند و با بصیرت و اقتدار خود همیشه در صحنه ها حضور چشمگیری داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار