درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره منطقه ای تئاتر

کد خبر: ۸۰۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹ 23 December 2019
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان این استان با درخشش در هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خلیج فارس ۱۶ جایزه در بخش های مختلف کسب کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدشریف اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰ استان کشور در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان برگزار شد.
وی افزود: نمایش های شرکت کننده در این جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند.
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه نمایش از استان به نام های «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می زند»، «حقایقی در باب پسرفت» و «آشپزی به شرط ماهواره» در این جشنواره شرکت کرده بود.
اسلامی عنوان کرد: این سه نمایش از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: نمایش «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می زند» توانست ۱۲ جایزه این جشنواره را تصاحب کند.
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جوایز شامل مقام دوم بخش کارگردانی، عنوان اول بخش نویسندگی، رتبه دوم بخش طراحی صحنه، برگزیده بخش موسیقی، قابل تقدیر بخش های بازیگری، طراحی بروشور، لباس و نور، مقام های دوم و سوم بخش بازیگری مرد و عناوین اول و دوم بخش بازیگری زن است.
اسلامی اظهار داشت: این نمایش به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر سال ۱۳۹۸ معرفی شد.
وی افزود: نمایش «حقایقی در باب پسرفت" نیز موفق شد چهار جایزه این جشنواره را کسب کند. 
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جوایز شامل مقام سوم بخش نویسندگی، عناوین سوم بخش بازیگری مرد و زن و قابل تقدیر بخش طراحی و اجرای نور است.
اسلامی عنوان کرد: اعضای هیأت داوران این جشنواره شامل افسانه بایگان، آرش دادگر، مجید سرنی زاده و مصطفی محمدی فارسانی بودند.
وی ابراز داشت: سه نمایش شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به زودی در شهر یاسوج مرکز استان به روی صحنه خواهند رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار