افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گیلان

کد خبر: ۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 22 August 2015

رشت - ایرنا - طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گیلان با شرکت یکصد و 10 استاد با هدف ارائه آموزشهای معرفت شناسی آغاز شد .
[افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گیلان]

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در مراسم افتتاحیه این همایش گفت : شهدای هسته ای ، هویت ساز جوانان ایران اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز شنبه افزود : دانشمندان هسته ای ایران شعار ما می توانیم را اثبات کردند .
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در ادامه با بیان نقش مهم اساتید در دانشگاهها اظهار کرد: اساتید دانشگاه نیز با تکیه بر علم خود می توانند در ارتقاء هویت جوانان نقش آفرینی کنند.
وی علم و دانش را مهمترین سرمایه حیات بخش و کمال بخش در فرد و اجتماع دانست و تصریح کرد: علم و دانش یکی از مهمترین سرمایه هایی است که در فضای دانشگاهی جلوه بیشتری از سرمایه های دیگر دارد.
وی با بیان این که متاسفانه مهمترین سرمایه سوزی ما در حوزه علم و دانش است، اظهار کرد: سرمایه علم و دانش بایستی با حیات اخروی جان بگیرد و تنها موجب زینت و فخرفروشی نشود.
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی با اشاره به مسوولیت خطیر اساتید در دانشگاه ها ، خاطر نشان کرد: اساتید دانشگاه بایستی به سمت ساختن تمدن نوین اسلامی حرکت کنند.
وی با بیان این که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشگاه ها هویت تازه ای به دست آوردند، اظهار کرد: همه ما بایستی قدر محیط مقدسی مانند دانشگاه را بدانیم و جوانان دانشجو نیز باید از این محیط حداکثر بهره مندی را برای خودسازی خود به کار گیرند.
اساتید شرکت کننده در این طرح تا پنجم شهریور ماه در رابطه با معرفت شناسی و مباحث سیاسی آموزش می بینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار