گلف همدان گل کاشته است

محسن جهانشیر اظهار داشت: گلف همدان در چند ماه اخیر روند بسیار خوبی را در پیش گرفته و در استعدادیابی شاهد اقدام‌های خوبی از سوی این هیات بوده ایم.
کد خبر: ۸۱۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 24 January 2020
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: پیشرفت‎های ورزش گلف این استان به عنوان رشته‎های نوپا و موفق باید الگو قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: گلف اگرچه رشته‌های نوفعال در همدان است، اما در بخش‌های مختلف اعم از شناسایی و پرورش استعدادها، مشارکت با دستگاه‌های اجرایی نظیر آموزش و پرورش و دانشگاه ها، میزبانی اردو‌ها و رقابت‌های کشوری و تیم‌های ملی به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یافته است.

جهانشیر با تاکید بر اینکه استعدادیابی مهمترین رکن رشد و پیشرفت رشته‌های ورزشی است، گفت: ورزش‌هایی می‌توانند به موفقیت دست یابند که در شناسایی و شکوفایی استعداد‌ها موفق عمل کنند.

وی ثمره طرح استعدادیابی هیات گلف استان همدان را درخشش در المپیاد استعداد‌های برتر کشور دانست و افزود: این روند روبه رشد آینده درخشانی را برای گلف همدان رقم خواهد زد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نگاه فدراسیون به استان‌های در حال پیشرفت را منجر به ایجاد انگیزه در آن‌ها عنوان کرد و گفت: همدان یکی از استان‌های مستعد در گلف کشور است.

رییس هیات گلف همدان نیز با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته دستگاه ورزش استان از این رشته گفت: استعدادیابی اولویت اصلی برنامه‌های هیات گلف است.

علی اصغر سالوند افزود: براساس تقویم اجرایی هیات گلف تمامی برنامه‌ها را اجرایی کرده ایم و با کمک اعضای پرتلاش هیات توانسته ایم به دستاورد‌های مهمی برسیم.

وی با اشاره به میزبانی همدان در نخستین کارگاه تخصصی استعدادیابی مربیان گلف کشور ویژه بانوان بیان کرد: کارگاه استعدادیابی گلف با حضور ۴۵ مربی از استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

سالوند خاطرنشان کرد: این دوره در ۲ بخش تئوری و عملی به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و نیز ورزشگاه شهید شمسی پور پیگیری می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی یکسان سازی در فرآیند استعدادیابی ورزش گلف در بخش بانوان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار