۱۶۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد صاحب‌خانه شدند

کد خبر: ۸۳۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 15 March 2020
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۰ واحد مسکن مهر با مشارکت اداره راه و شهرسازی استان برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت، ایجاد سرپناهی امن برای آنان است، گفت: ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد با مشارکت اداره راه و شهرسازی از طریق مسکن مهر صاحب خانه شدند.
مبشری اعتبار هزینه شده برای هر مسکن را ۶۱ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: در مجموع ۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برای این مسکن ها هزینه شده که از این مبلغ سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان آن به صورت بلاعوض از طریق کمیته امداد و مابقی تسهیلاتی است که اداره راه و شهرسازی پرداخت کرده است.
وی تصریح کرد: یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان به تازگی برای ساخت و تکمیل مسکن های مهر مددجویی پرداخت شد.
مبشری اظهار کرد: در سال جاری۲۱۰۸ مورد خدمات عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان تا آخر بهمن ماه برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۸۰ مورد تعمیرات، ۱۲۹ واحد احداث مسکن روستایی، خرید و ساخت ۶۲ واحد شهری، احداث ۲۲۲ مورد سرویس بهداشتی و تکمیل ۳۲ مورد واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی، ۲۲۲ مورد تعمیرات منازل سیل زده، ۲۹ مورد احداث برای سیل زدگان و ۸۳۰ مورد لوله کشی گاز تومان از مهمترین اقدامات انجام شده برای مددجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار