تابناک بوشهر عملکرد مسئولین در حوزه فرهنگ و هنر را به نقد می گذارد؛

توسعه زیرساخت های فرهنگی، تولید محصولات فرهنگی و چالش های اجرا

در برگزاری برنامه های هنری خود با چه مشکلات و چالش های روبه رو بوده اید؟ در مواجهه با مشکلات تا چه میزان از همراهی و حمایت مسئولین بهرمند بوده اید؟ به نظر شما هنرمندان هم استان تا چه میزان با تولیدات فرهنگی و هنری خود مانند فیلم ، تأتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی و دیگر ابزار های هنری توانسته اند در معرفی فرهنگ و هنر و مردم دیار خود موفق باشند؟
کد خبر: ۸۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 26 August 2015
هفته دولت فرصت منغتنمی است برای ارزیابی عملکرد یکساله دولت و دستگاه های تابعه آن، معرفی دستاوردها در کنار نقد عملکرد دولت و نقاط ضعف آن بهترین هدیه ای است که در این هفته می توان به مجموعه دولت و دولتمردان اعطا کرد. از همین رو «تابناک بوشهر»  تصمیم دارد پنجره ای بگشاید تا هم استانی های مان بتوانند از آن طریق نظرات، مطالبات، پیشنهادات، دغدغه ها، ارزیابی ها و انتقادات خود را پیرامون عملکرد دستگاه های مختلف ابراز دارند.

موضوعات گفت و گو
با توجه به حساس و پیچیده بودن بحث فرهنگ و برداشت های متفاوت نسبت به فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری در جامعه وجود دارد،  « تابناک بوشهر » برای موضوع امروز گفتگوی آنلاین تصمیم گرفته ایم موضوع «چالش های اجرای برنامه های فرهنگی، توسعه زیرساخت ها و تولید محصولات  فرهنگی و هنری» در استان را به بحث بگذاریم.

شما هم استانی های بزرگوار و هنر دوست و هنرمند می توانید نظرات خود را راجع به مهیا بودن و یا کاستی های زیرساخت های فرهنگی و هنری بیان نمایید، و از کمبود ها و یا نبود سالن ها و فضاهای فرهنگی و هنری شهر و روستای خود بگویید. و این که در برگزاری برنامه های هنری خود با چه مشکلات و چالش های روبه رو بوده اید؟ در مواجهه با مشکلات تا چه میزان از همراهی و حمایت مسئولین بهرمند بوده اید؟ 

به نظر شما هنرمندان هم استان تا چه میزان با تولیدات فرهنگی و هنری خود مانند فیلم، تأتر، موسیقی و هنرهای تجسمی و دیگر ابزار های هنری توانسته اند در معرفی فرهنگ و هنر و مردم دیار خود موفق باشند؟
نظرات خود را در این گفتگو به اشتراک بگذارید

الزامات و نکاتی که در ارسال نظرات باید رعایت گردد به شرح زیر است:
- نظر ارسالی شامل الفاظ و یا معانی توهین آمیز یا غیر اخلاقی نباشد.
- نظر ارسالی حداکثر در 3 خط یا حدود 60 کلمه باشد.
- نظر ارسالی حتما در موضوع بوده و شامل موارد متفرقه و غیر مرتبط نباشد.
- نظر ارسالی شامل اسامی افرادی که مسئولیت نداشته و امکان پاسخگویی ندارند نباشد.
- نظر ارسالی شامل اتهامات و ادعاهای اثبات نشده نباشد و صرفا ناظر به اختیارات و وظایف دستگاه مربوظه باشد.
- نظر ارسالی در خصوص دستگاه های استانی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
چرا قبل از انقلاب در شهری مثل برازجان سینا داشتیم ولی الان نداریم؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار