آسمان همدان بارانی می‌شود

محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمای طی امروز و فردا افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز دمای همدان با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 06 April 2020
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه طی امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی‌ابری است اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمای طی امروز و فردا افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز دمای همدان با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: تغییرات دمای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و منفی یک درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده دمای همدان بین ۱۸ درجه تا سه درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار