توقیف خودروی سمند با نزدیک به 23 میلیون ریال خلافی در آستارا

کد خبر: ۸۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 28 August 2015

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از توقیف یک دستگاه خودروی سمند با 22 میلیون و 900 هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.
[توقیف خودروی سمند با نزدیک به 23 میلیون ریال خلافی در آستارا]

سرهنگ رحیم مهدی زاده عصر پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه حین کنترل محور مواصلاتی اردبیل - آستارا به یک دستگاه سمند مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بررسی مدارک راننده و پس از استعلام از طریق سامانه متوجه شدند که این راننده 22میلیون و 900 هزار ریال جریمه معوقه دارد.
وی اضافه کرد: در همین راستا و بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی رانندگی، خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال، تا زمان پرداخت جریمه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ مهدی زاده با توصیه به شهروندان و مسافران مبنی بر قانون مداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی رانندگی چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10 میلیون ریال باشد ، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
وی یادآور شد: پیش از این نیز به ترتیب در اواخر اردیبهشت ، اوایل و اواخر خرداد و نیز اواسط تیرماه سال جاری یک دستگاه پژو 405 با خلافی 11 میلیون و 800 هزار ریال ، یک دستگاه پژو 206 با خلافی 14 میلیون و 800 هزار ریال ، یک خودرو سمند با خلافی 16 میلیون و 800 هزار ریال و یک خودروی پراید با خلافی 17 میلیون و 600 هزار ریال در شهرستان آستارا توقیف شده بود.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار