آمار مبتلایان روزانه استان به کمتر از ۱۰ مورد رسیده

منوچهر کرمی با بیان اینکه وضعیت شهر‌ها به صورت هفتگی تغییر می‌کند تصریح کرد: در حال حاضر آمار مبتلایان روزانه استان همدان به کمتر از ۱۰ مورد رسیده، اما با این حال به شهروندان هشدار می‌دهیم که خطر بیماری وجود دارد و اگر رعایت نکنند با بحران روبه رو می‌شویم.
کد خبر: ۸۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 05 May 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اگر چه سیر آمار ابتلا به کرونا در استان نزولی است، اما این امر به معنای پایان خطر نیست.

به گزارش تسنیم، کرمی اظهار داشت: آمار کرونا در همدان ثابت و کم شده، اما هنوز هم توصیه جدی ما به مردم رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماع است.

وی با بیان اینکه کم شدن آمار برای مدتی محدود و چند روزه برای ما اهمیتی ندارد ابراز کرد: زمانی خیال ما راحت می‌شود که حداقل سه هفته از مدت صفر شدن آمار بگذرد و دیگر مورد جدیدی افزوده نشود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در برخی مناطق کشور اعلام وضعیت سفید شده است اظهار داشت: به این وضعیت نیز نباید دلخوش بود چرا که هر گونه کم توجهی و سهل انگاری در رعایت موارد بهداشتی می‌تواند خطرآفرین باشد.

کرمی با بیان اینکه وضعیت شهر‌ها به صورت هفتگی تغییر می‌کند تصریح کرد: در حال حاضر آمار مبتلایان روزانه استان همدان به کمتر از ۱۰ مورد رسیده، اما با این حال به شهروندان هشدار می‌دهیم که خطر بیماری وجود دارد و اگر رعایت نکنند با بحران روبه رو می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه درصد بسیار بالایی از مردم استان همدان نسبت به توصیه‌های ما حساس بوده و همکاری خوبی داشتند گفت: روستاییان نیز از این قافله عقب نمانده و در امر فاصله گذاری اجتماعی به صورت خودجوش وارد عمل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار