مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛

مشارکت مردم نیکوکار استان در دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال دوبرابر بوده است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مشارکت مردم نیکوکار این استان در دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال دوبرابر سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 11 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: در بخش چوار علی رغم محرومیت منطقه، ظرفیت بسیار خوبی برای مشارکت خیرین در دستگیری از نیازمندان وجود دارد.

وی با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی سطح نیازهای مددجویان را افزایش داده است، گفت: به همین خاطر مراجعه افراد نیازمند و غیر مددجو به کمیته امداد در ماههای اخیرافزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه منابع این نهاد برای رفع همه نیازهای مددجویان محدود است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت محرومین و مشارکت در کاستن از مشکلات آنان یک تکلیف عمومی است.

موسی نژاد در ادامه به موضوع پرداخت زکات اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه و ترویج این فریضه در جامعه، پرداخت کنندگان عمده زکات در زمینه کمک‌های تشویقی زکات و پروژه‌ها در اولویت هستند.

وی همچنین با عنوان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین و افراد سخاوتمند در کمک به نیازمندان و توانمندسازی آنان از اولویتهای مهم کمیته امداد است، تصریح کرد: وجود مراکز نیکوکاری ظرفیت مهمی در این زمینه هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار