طی حکمی

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان منصوب شد

فرمانده جدید سپاه ناحیه آبدانان با حکمی از سوی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 01 September 2015

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ کرم‌رضا نصرالهی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آبدانان منصوب شد.

سردار سید صادق حسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه آبدانان، اظهار داشت: دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران همچنان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه بسیج در تمامی عرصه‌ها سبب مصون ماندن انقلاب از ترفندها و حیله‌های دشمنان شده است، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف و در میدان سبب شده است که نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه شود و دشمنان را ناامید کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: هر جایی که توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران شود به‌طور قطع پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان است.

وی گفت: بسیجیان در جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان بااقتدار و باقدرت حضور دارند که دشمنان به خود اجازه حتی تصور کردن مبارزه با بسیجیان را ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و تعیین خطوط قرمز برای مذاکره‌کنندگان،  استقامت مردم در برابر فشارهای دشمن، پیشرفت علمی و افزایش توان دفاعی و همچنین پیشرفت صنایع هسته‌ای سبب شد که آمریکا چاره‌ای جز مذاکره با ایران را نداشته باشد.

وی به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در پیش است، اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و  دقت در انتخاب افراد صالح برای نمایندگی وظیفه شرعی و قانونی آحاد افراد است.

در پایان این مراسم از زحمت‌های سرهنگ محمدعلی جعفری به عنوان فرمانده پیشین سپاه ناحیه آبدانان تقدیر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار