کشف 250کیلو تریاک، طی3 عملیات در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 250 کیلو مواد مخدر تریاک در سه عملیات موفق پلیسی طی 48 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 02 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی پاسگاه کهورستان با همکاري ماموران ايستگاه بازرسي کنجي ، با توقیف دو دستگاه موتورسیکلت در بازرسی از آنها مقدار 120 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
 
وی افزود: در عملیاتی دیگر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودرو پژو 405  در محور ميناب به بندر عباس توقیف و در بازرسی از  آن 96 كيلو و 700 گرم ترياک کشف و یک متهم  دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین  ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد با توقیف یک دستگاه وانت نیسان و دستگیری یک متهم، مقدار 33 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر آن جاسازی شده بود را کشف کردند.
 
سردار ملکي با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: از آنجايي که زمينه بروز انواع آسيب هاي اجتماعي از جمله مواد مخدر بيشتر در خانواده هاي پرتنش فراهم مي شود از والدين خواست فرزندان خود را از محبت سيراب کرده و روابط صميمانه اي با آنان داشته باشند و در تربيت صحيح آنان بکوشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار