رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان اصفهان

برای صیانت از اراضی دولتی، رفع تصرف حدود ۵۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی واقع در سپاهان شهر اصفهان و یک فقره حکم قلع و قمع درتوابع شهرستان مبارکه به مرحله اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 13 July 2020

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: شخصی در اراضی ملی سپاهان شهر اقدام به ساخت سرپناه موقت، استقرار تانکر آب و تعداد زیادی دام و احشام کرده بود که با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی استان، این اراضی رفع تصرف فوری و به دولت بازگردانده شد.

امیرسعید باقری افزود: وسعت اراضی بازپس‌گیری شده سپاهان شهر حدود ۵۰ هزار متر مربع بوده و ارزش تقریبی آن چهار هزار میلیارد ریال است.
 
وی گفت: همچنین یک مورد حکم قضایی قلع و قمع به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر بداغ آباد از توابع شهرستان مبارکه اجرایی شد.
 
وی با هشدار جدی درباره هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی گفت: برای برخورد با زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی این یگان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد خواهد کرد.

وی از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این زمینه دریافت کنند و از خرید هر گونه زمین بدون سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار