کمیته امداد دست به دامان مردم شد:

راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی

به گزارش تابناک سمنان: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش همدلی در استان گفت:راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 18 July 2020

 

جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مراکز نیکوکاری

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات استان سمنان در حال برگزاری است،بیان کرد: راه‌اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان برای جذب مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار دارد.

 مسعودیان راد اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نام‌گذاری شده است، ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در روز اول ذی‌الحجه و دهه ولایت برنامه‌های فرهنگی و مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص و اجرایی می‌شود، اضافه کرد: محور کار توزیع جهیزیه با ۷۰ مرکز نیکوکاری در این استان است.

مسعودیان راد بابیان اینکه درمجموع ۶۰ سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان سمنان در این کاروان تهیه و توزیع می‌شود، تصریح کرد: رعایت پروتکل بهداشتی برای راه‌اندازی این کاروان در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار