معاون فرماندار دشتی خبر داد

بهره‌مندی 99 %روستاهای دشتی از آب سالم

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: 99 درصد روستاهای دشتی دارای لوله‌کشی آب آشامیدنی بهداشتی و تقریباً تمام آن‌ها دارای برق هستند.
کد خبر: ۸۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 03 September 2015
حمید بردستانی ظهر امروز در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان دشتی از اجرای 15 کیلومتر آسفالت رایگان در روستاهای شهرستان دشتی خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: 4 میلیارد و 50 میلیون تومان برای اجرای 10 طرح هادی روستایی، احداث 11 زمین چمن مصنوعی فوتسال، بوستان‌های روستایی، مطالبات، تکمیل وعدم تخصیص پروژه‌های سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی سال 94 شهرستان دشتی تأمین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی الزام به تأمین 8 درصد اعتبارات عمرانی به اجرای طرح هادی روستایی است این در حالی است که در سال جاری این رقم تا 12 درصد افزایش‌یافته است.

بردستانی تأکید کرد: این فرصت بسیار مناسبی برای دهیاران روستاها است تا بتوانند نسبت به آسفالت معابر روستایی در حجم مناسب در زمانی کوتاه اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی یادآور شد: شهرستان دشتی دارای 98 روستای دارای سکنه و 49 دهیاری است که در سال گذشته 24 طرح در سطح روستاهای دشتی اجرا شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه افزایش ارتقای سطح بهداشت محیط، تسهیل در عبور و مرور، آسانی و سرعت در دسترسی به مراکز خدماتی و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی است.

بردستانی تصریح کرد: بخشداران باید طوری برنامه‌ریزی کنند که دهیاران با استفاده از اعتبارات ارزش‌افزوده و آلایندگی در اختیار نسبت به انجام زیرسازی و نصب سنگ جدول مطابق نقشه طرح هادی مصوب روستاها و با نظارت بنیاد مسکن اقدام کنند تا بلافاصله آسفالت خیابان‌ها معابر انجام شود.

وی افزود: علاوه بر اعتبارات عمرانی مصوب این امکان به وجود آمده که بنیاد مسکن به میزان 15 کیلومتر آسفالت رایگان در روستاهای دشتی اجرا نماید این حجم آسفالت معادل 25 میلیارد ریال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنا به اعلام شرکت گاز استان تا پایان سال جاری 68 درصد روستاهای شهرستان از گاز خانگی بهره‌مند‌می شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی افزود: 99 درصد روستاهای دشتی دارای لوله‌کشی آب آشامیدنی بهداشتی و تقریباً تمام آن‌ها دارای برق هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار