آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی»در کهگیلویه و بویراحمد از عید غدیر خم آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 11 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر خم در استان خبر داد و گفت: مرحله دوم این رزمایش با عنوان «اطعام حسینی» تا پایان ماه صفر برای اطعام نیازمندان ادامه دارد.
وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست رزمایش ایران همدل یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان ۱۸ آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و درمجموع بیش از ۱۵۰ هزار  پرس غذای گرم بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد .
مبشری بابیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز غذای گرم و همچنین بسته‌های غذای خشک بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه میلیارد تومان در قالب رزمایش ایران همدل به نیازمندان کمک کردند و 33539 بسته غذای خشک بااعتبار هفت میلیارد تومان به نیازمندان اهداء شد.
وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه‌های محرم و صفر و مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر کهگیلویه و بویراحمد، آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی خیران در ماه‌های محرم و صفر است، افزود: همچنین نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰74*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت‌بانکی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱  پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح اطعام حسینی همچون گذشته یاریگر نیازمندان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار