تأمین آب مسکن‌مهر ‌شهر جدید هشتگرد

کد خبر: ۹۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 06 September 2015

معاون استاندار البرز گفت: مشکل تأمین آب پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدیدهشتگرد از سهم حق‌آبه طالقان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، هیربد معصومی در جلسه شورای اداری استان البرز که عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس، معاونان و جمعی از مدیران استان در سالن شهدای دولت برگزار شد، به موضوع پروژه‌های مسکن مهر و مشکلات آن اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر از مشکلات آینده است.

وی با بیان اینکه سازندگان و مصرف‌کنندگان این پروژه‌های مسکونی در معامله ناراضی هستند، مکان‌یابی را یکی از عمده مسائل در بروز مشکلات برشمرد و افزود: با توجه به اینکه استان البرز با رشد 3‌درصدی جمعیت روبه‌رو است، احداث هر ساختمان مسکن مهر برابر با کارت دعوت برای خانواده‌های مهاجر در استان البرز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه البرز از نظر آستانه جمعیتی در خط قرمز دارد، افزود: تراکم جمعیت در استان البرز 10 برابر کشور است و این امر فرایند خدمت‌رسانی را با مشکلاتی مواجه می‌سازد.

معصومی افزود: در حال حاضر دو تیپ مسکن مهر در استان وجود دارد که پروژه‌ها در شهرهای جدید قابل تحمل‌تر از طرح‌های خارج از شهر است.

وی ادامه داد: از زمان مسئولیت خود تا کنون سه جلسه ویژه شورای مسکن مهر برگزار و تصمیماتی نیز اخذ شده که رفع انشعابات آب و برق اصلی‌ترین آنها بوده است.

معصومی تصریح کرد: در حال حاضر تأمین منابع آب، مشکل اصلی پروژه‌های مسکن مهر است و با توجه به اینکه در هفته دولت 4500 پروژه افتتاح شد و 7500 پروژه دیگر نیز به‌زودی افتتاح می‌شود، بنابراین رفع مشکل آب در این مناطق به جد در دستور کار قرار دارد.

معصومی با تأکید بر اینکه وزارت نیرو باید سهمیه آب ما را از طالقان بازپس دهد، افزود: مشکل تأمین آب پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدیدهشتگرد از سهم حق‌آبه طالقان پیگیری می‌شود.

وی افزود: مشکل پروژه‌های مسکن مهر در خارج از شهر جدید با خدمت‌رسانی شهرداری‌ها و پرداخت سرانه وزارت راه و شهرسازی باید رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار