پرداخت بیش از 438 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 438 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 4 هزار و 700 مددجویان استان ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 10 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یدالله حیدرنژاد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 438 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از 4 هزار و 700 نفر از این تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و همچنین از طریق هم افزایی با بانک‌های رسالت و صندوق قرض‌الحسنه مهر در زمینه‌های گوناگون برخوردار شده‌اند.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به تسهیلات پرداخت شده از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مبالغ پرداخت شده توسط این صندوق در هشت ماهه امسال 346 میلیارد ریال بوده که به بیش از سه هزار و 600 نفر پرداخت شده است.

حیدرنژاد تصریح کرد: عمده‌ترین موارد پرداختی از این صندوق تسهیلات حمایتی، معیشتی و کارگشایی بوده که در این زمینه بالغ بر 156 میلیارد ریال به بیش از 2 هزار و 500 نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بعد از تسهیلات حمایتی بیشترین موارد پرداختی در زمینه اشتغال بوده که در هشت ماهه امسال بیش از 140 میلیارد ریال پرداخت شده و برای تعداد بیش از 530 نفر شغل ایجاد شده است و دیگر مواردی پرداختی این صندوق نیز در زمینه تأمین مسکن و سایر نیازمندی‌ها بوده که در این زمینه نیز بیش از 50 میلیارد ریال به حدود 540 نفر پرداخت شده است. 

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در ادامه به هم افزایی این صندوق با بانک‌های قرض الحسنه رسالت و مهر اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز  توسط این بانک‌ها بیش از 93 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به حدود هزار و 100 نفر از مددجویان کمیته امداد و سایر افراد نیازمند در زمینه‌های اشتغال و تأمین مسکن پرداخت شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار