لحظه‌‌شماری برای حذف شعار مرگ بر آمریکا

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: عده‌ای از به اصطلاح روشنفکران داخلی و سیاستمدارمآب‌ها برای حذف شعار مرگ بر آمریکا لحظه‌شماری کرده و حتی در این زمینه جان به لب شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 12 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در جمع بسیجیان حوزه یک شهری شهرستان اردبیل اظهار کرد: آمریکا همچنان دشمن درجه یک ملت ایران است.

وی افزود: بهترین هنر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این بود که برای نگهبانی از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کردند و هر روز که به عمر پر برکت این انقلاب بی‌نظیر در جهان معاصر افزوده می‌شود ارزش و دوراندیشی حضرت امام (ره) در مورد تشکیل بسیج نمایان‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: انقلاب اسلامی با اتکای به قدرت بیکران الهی، وحدت و اقتدار رهبری و حضور و انسجام مردمی به پیروزی رسید و دست بیگانگان و نامحرمان را از سرنوشت ملت ایران قطع کرد و چراغ راهی شد برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان که با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران علیه استکبار جهانی و سلطه‌جویان عالم قیام کردند تا سرنوشت کشورشان را خودشان رقم زنند.

دشتی تصریح کرد: با وجود قیام‌های مردمی در سال‌های اخیر در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان هنوز هم سلطه‌جویان استکباری دست از خوی غارتگری و چپاولگری بر نمی‌دارند و به ماجراجویی‌های خود ادامه می‌دهند.

این مسئول گفت: در گذشته آنها از طریق تهاجمات نظامی نیات سلطه‌جویان خود را بر دیگران تحمیل می‌کردند ولی امروز خبری از لشکرکشی، جنگ و خونریزی مستقیم نیست و با شبکه‌های به هم پیچیده و خطرناک تبلیغاتی و بازی‌های سیاسی و فرهنگی سعی در نفوذ به کشورهای مورد هدف هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عنوان کرد: یکی از ابزارهای جدید نظام سلطه برای تسلط بر دیگر کشورها ایجاد تفرقه و از بین بردن همبستگی و وحدت ملی کشورها است و آنها سعی می‌کنند با ایجاد تفرقه، نفاق و دشمنی میان اقوام و گروه‌های مختلف یک جامعه و دامن زدن به اختلافات مذهبی، قومی و نژادی به اهداف شوم خود برسند.

دشتی شکل‌گیری گروه‌های تروریستی در جهان اسلام و افکار لیبرالیستی را در بین روشنفکران برخی از کشور مولود این تفکر نظام استکباری عنوان کرد.

وی با تشریح روند هسته‌ای شدن ایران یادآور شد: دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بر اساس یک منطق عقلانی، شعور جمعی و نیازهای اساسی کشور به این فناوری شکل گرفته است و نشستن بر روی میز مذاکره به خاطر پیشرفت ایران در این فناوری صلح‌آمیز بوده است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: ما برای به دست آوردن این دانش پیچیده روز خیلی زیاد هزینه کردیم و برخی از هزینه‌ها مانند شهادت جمعی از دانشمندان هسته‌ای با هیچ چیزی قابل معامله نیست و با هیچ بهایی نمی‌توان تلاش و کوشش و از جان گذشتگی فعالان این عرصه را جبران کرد و باید برای صیانت از این کار ارزشمند جهادگونه با جان و دل تلاش کرد.

دشتی با انتقاد از کسانی که خیلی زود مرعوب شعارهای فریبنده آمریکا شدند، افزود: آمریکا همچنان مصداق بارز شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران است و با شعارهای فریبنده خود نمی‌تواند قاطبه ملت ایران را از شعار مرگ بر آمریکا منصرف کند هر چند احتمالا چند نفر سیاستمدار‌ماب برای حذف شعار مرگ بر آمریکا لحظه شماری کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: ملت ایران عامل اصلی ناامنی در منطقه، کشت و کشتار در سوریه، یمن، عراق و... را آمریکا می‌دانند و تا زمانی که این کشت و کشتارها و ناامنی‌ها در منطقه وجود داشته باشد مردم ایران به سردمداران آمریکا اعتماد نخواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار